13.01.2016

Dagarna går så himla fort!
I måndags startade skolan igen och vi satte igång direkt med alla projekt som vi ska göra i vår. Först ut är en fotobok, vi får välja helt fritt vad vi vill ha som projekt och skapa en bok av. Jag har tänkt hela jullovet och har faktiskt fortfarande inte helt bestämt mig för vad jag vill göra. Det är så himla svårt när man får göra precis vad man vill och det bara är man själv som sätter gränsen! Så ikväll är det jag, anteckningsböcker, en kopp te och datorn som hjälper till med inspiration som gäller. Jag älskar att fylla min kalender så att planera upp min tid är inget problem, nu ska jag bara komma på ett kick-ass projekt till min bok!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0