Fullspäckad måndag

Min måndag började 08.40 med fotohistoria i skolan och fortsatte med eget arbete & studiebesök hos en kreatör/möbeldesigner på eftermiddagen. Påvägen hem köpte jag en ritplatta haha, ska visa bättre bilder på den snart, så nöjd! Landade hemma en stund och stack sedan iväg på ett CX-pass på gymmet. När jag kom hem började jag laga mat direkt så nu har vi 6 färdiga matlådor till veckan! Måste även få klämma in hur fantastisk min sambo Dennis är, idag när jag kom hem hade han tvättat några maskiner, diskat upp, dammsugit och moppat hela lägenheten. Småsaker i vardagen men som verkligen kan toppa hela dagen! 

Har hunnit med en dusch sedan dess och nu sitter jag med lite anteckningar som jag ska gå igenom till en redovisning imorgon. Har lyssnat igenom lite olika poddar och ska snart gå & lägga mig. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0