Vill du bli fotograferad?

 
Är du intresserad av en fotografering?
Jag söker flera nya personer att fota till mina olika skolprojekt under våren och fotar mer än gärna olika porträtt! Så behöver du en ny profilbild eller bara vill ha ett gäng bilder på dig själv/dina vänner så hör av dig till mig. Både killar & tjejer såklart! Har du egna förslag är det välkommet, jag håller mig mest till befintligt dagsljus men kommer även att befinna mig en del i studio om det är ett önskemål! (:


Mail: [email protected] 
Facebook: Alice Ekström Syraka 
Instagram: alicekstrom

 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2016-01-14 @ 14:52:55
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0