Letandet efter den perfekta jackan

missguided.com

Jag har verkligen dammsugit internet och de flesta butiker i Jönköping för att hitta en vårjacka de senaste veckorna. Jag vill ha en bomber-liknande jacka men också en ljus kappa. Och en beige skinnjacka. Och en helt ny garderob. Så det är en utmaning! Jag har inte riktigt hittat det jag letar efter men av en slump hittade jag en ny hemsida jag aldrig varit inne på förut och de hade så mycket fint! Jackorna ovanför är därifrån och jag vill så klicka hem bomber-jackan i mitten! 

I veckan ska jag lägga ner de allra varmaste plaggen & tjockaste jackorna i källaren och plocka fram lite tunnare kläder. Sen ska jag rensa garderoben ytterliggare en gång och ignorera det faktum att jag är student och klicka hem lite nya plagg! Det är jag värd. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0