Snart lättar molnen som du ritat på himlen.

Har haft såna sjuka drömmar de senaste dagarna. Drömt om att mina klasskompisar övergett mig, jag har ridit på en elefant som sedan blev en stor nordsvensk häst och inatt drömde jag om rea på Vila. Även om drömmarna inte är sanna så vaknar med med en sån äcklig känsla. Och på det senaste har jag inte vetat vart jag står. Vilka vänner man har kvar på riktigt. En del tar bort en på facebook helt plötsligt, andra ändrar sina personligheter totalt och slutar sakta men säkert umgås med en.

Jag vet inte riktigt vad som händer. Jag vet inte vad jag vill eller hur jag mår ibland. Just nu känns det så bra att ha en flykt inom kort. En månad borta från allting.

Ingenting har hänt. Allting känns bara så osäkert.


Kommentarer
Postat av: elin

även om vi inte umgås lika mycket längre så har du mig alltid alice. vill att du ska veta det <3

2011-06-18 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0