Summertime sadness.

 
1a september idag vilket gör det till näst sista kvällen här på Zakynthos. I fredags körde vi en utgång (bara galna britter på hela ön haha..), igår solade vi och badade hela dagen oså likadant idag. Har inte fått så mycket färg som jag önskat men det är samma sak varje år, man inser inte hur brun man blivit förrens man kommit hem.

Ikväll ska vi äta middag på något ställe och sedan ska jag få mina naglar fixade på en nagelsalong. Kanske blir minigolf eller något mysigt efter det! Dessutom har min kamera flippat ut.. Linsen verkar vara oljig och gör nästan alla bilder suddiga förutom där fokus sätts på bilderna, kommer hamna i depression om det inte går att fixa. :( Nu måste jag byta om, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0