första april.

 Nu är vi inflyttade och har sovit en natt i våran lägenhet! Vi har fått upp möblerna men behöver få upp lampor, speglar, tavlor oså för att göra det mysigare. Igår var vi iväg och storhandlade mat på Ica Maxi och på söndag ska vi köpa på oss massa bra-att-ha-saker på Ullared. Vi har lyckats laga mat både igår & idag och gjort matlådor så detta ska nog funka haha. 

Jobbar tidigt skift på jobbet och får faktiskt fotografera på arbetstid dena veckan. Min chef kommer ihåg att jag har sagt att jag är fotointresserad så jag håller i porträttbildsfotografering av hela personalen på lagret vilket är superkul. Imorgon ska jag redigera bilder, försöka ta mig till IKEA och köpa småprylar och på kvällen kommer tjejerna hit & äter pannkakor! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0