street view.

Jag är så trött på allting, på mig själv, på bloggen och speciellt på mitt fotograferande. Har så himla höga krav på allt och blir så himla besviken när det inte blir perfekt. Är trött hela tiden och har haft huvudvärk hela dagen så humöret är inte på topp.  
 
Sökte nyss in till två program på högskolan men kommer antagligen inte börja plugga denna hösten. Finns sååå mycket olika program & utbildningar och jag vet inte ens vilket område jag vill jobba inom haha.. Vill mest bara jobba ett tag till och sedan resa bort från livet ett bra tag för att komma på nya tankar. Samtidigt vill jag komma igång med att plugga NU. Med andra ord - det är 3e världskriget i min hjärna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0