Fredag.

Denna veckan har gått långsamt men ändå försvunnit för snabbt. Jag har varit ganska deppig sedan vi kom hem från Grekland, känner mig inte alls redo att gå tillbaka till jobbet utan skulle helst bara fortsätta resa resten av sommaren. Så hela veckan har bara varit som en enda nedräkning tills semestern är slut, så tråkig är jag!

Menmen, har hunnit fika med mina 2 brudar Jasmine & Julia dit även Johanna anslöt sig senare en stund, träffat glada Sara för en heldag med minigolf & mys i Gränna som vi sedan avslutade med bio och snack inpå småtimmarna i onsdagsnatt. Igår var jag på stan & A6 med Julia och åkte sedan hem till min kära mor för att äta middag och mysa. Idag har jag & Dennis handlat lite saker till lägenheten, b.la en matta som vi nu är oense om haha. Kvällen kommer tillbringas hos Tobias för festligheter så jag måste sminka mig nu!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0