catch up.



Veckan har varit väldigt händelserik! Jag har varit väldigt dålig på att blogga så tänkte köra en liten catch up:

I tisdagskväll träffade jag energitjejen Sara för att ta en runda runt Munksjön, gjorde upp planer för lite äventyr i höst och kom hem rätt sent på kvällen. I onsdags efter jobbet åkte vi hem till Julia för liten picknick framför Idol och myste med massa god plockmat. På torsdagen tog jag ut 4 komptimmar på jobbet så jag slutade 11.30 och träffade mamma, mormor och 2 av deras vänninor för att åka på Adelövs marknad. Himla mycket folk och massor att titta på, följde sedan hem till mormors mysiga hus för god mat och lite mys med Bellan som var där. Vi fick även hem ett helt nytt kylskåp och ny frys i torsdags! I fredags hade jag & Dennis chillkväll då vi bara lagade mat och kollade på film hemma, behövligt ibland!

Igår lördag klippte jag av mitt slitna slitna hår på Salong Claes vid 12 och mötte sedan upp Jasmine på A6. Min pappa hade vägarna förbi så vi tog en lunch med honom på Espressohosue och vi besökte även Lager 157 där jag hittade en höstkofta. Efter det åkte vi hem, fixade oss och drog hem till Lisa som hade 20års kalas för massa goa brudar. Jag hade en toppenkväll med mina tjejer och träffade även grabbgänget på Sliver senare på kvällen/natten. Idag har vi sovit ut som bara den, legat i sängen fram tills halv 1 och ätit biffar till lunch, har även varit uppe hos Dennis mamma som ska hjälpa oss med högskoleprovet. Så vi tragglade matteregler och satt i solen, så himla himla snällt gjort för jag & matte går inte riktigt ihop hehe. Nu så ska jag strax möta Lisa och gå runt Munksjön, planerna för kvällen är ännu oklara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0