söndag.

 
Kunde sova ut till klockan 11 idag utan att bli väckt av mitt alarm. Gick upp och fixade iordning lite i lägenheten medans Dennis var iväg en stund och jag hann möblera om i min garderob. Tog ut alla sommarkläder och kläder som aldrig används som jag ska skänka bort och sommarkläderna åker ner i källaren tillsammans med skor. Sedan dess har vi hunnit rösta och handlat mat på Ica Maxi, senare ikväll ska jag hem till mamma en stund. Vi borde egentligen laga mat till middag & matlådor men ingen av oss orkar haha. Vi ska testa en ny kycklinggryta idag med kokosmjölk och mango chutney så det dyker möjligtvis upp någon bild här senare om det blir lyckat. 

Koftan ovanför på bilden köpte jag förra lördagen för 100:-, älskar koftor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0