2015.04.25.

Igår på morgonen när jag vaknade kände jag att kroppen var jättetung och seg, senare under dagen blev det bara värre och jag fick även halsont. På kvällen fick jag feber och låg & frös och svettades om vartannat så jag var tvungen att ställa in mitt jobbpass idag. Vaknade tidigt av att Dennis skulle ge sig iväg för att gå Tabergsmilen så jag gick upp, tog en dusch och åkte hem till mamma. Här har jag spenderat hela dagen, ätit mammas mat, gosat med Bella och bara legat i soffan och blivit omhändertagen (bästa mamma). Har ingen feber idag men kroppen är fruktansvärt tung och trött. Jag är sjuk väldigt sällan så när jag väl blir sjuk så brukar det bli rejält men förhoppningsvis blir det bara bättre nu! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0