2015.02.01.

 
 Känns så himla trist att uppdatera hela veckan på ett par blogginlägg varje helg men jag har slutat med mobilbilder för jag vill hellre satsa på bra bilder så det får bli såhär tills det blir så pass ljust ute att man kan fota efter jobbet. 

Veckan bestod av fix i lägenheten, hade morbror & kusin Rasmus här på besök i tisdags, klämde in CX, Bodypump, och gym efter jobbet, jobbade övertid och igår hade jag & Dennis myskväll. Idag flyttar Jasmine till sin lägenhet på min gata så senare ikväll ska vi sticka bort och kika, även klämma in ett träningspass! Nu ska jag strax rensa min garderob och verkligen rensa bort kläder för att kunna köpa massa nytt!. Ska även hinna fota månadens Glossybox! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0