2015.02.04.

Min nya tavla.

Onsdag. 
 I söndags körde jag och Julia ett träningspass från ett speciellt träningsschema och träningsvärken har hängt i sen dess så jag ska köra igång ett 12 veckors program på måndag! Igår gick jag tidigare från jobbet för att vaccinera mig, och fyfan vad ont det gjorde haha. Jag haaatar sprutor så när vaccinet var taget var jag helt psykiskt slut, följde med mamma hem efteråt och åt god mat så jag varvade bara ner resten av kvällen. Låter väldigt löjligt men tycker så fruktansvärt illa om sprutor och blodprov! 

Idag efter jobbet hann jag bara byta om hemma innan jag, Simon & Charlie skulle på bio halv 6, vi såg Trevligt Folk som var riktigt bra. Imorgon ska jag fixa födelsedagspresent och hinna träna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0