Onsdag

 
Min förkylning sitter fortfarande i så jag har inte vågat köra 100% med träningen denna veckan. Igår bokade jag och Jasmine in oss på yoga och jag har faktiskt lite ont i musklerna idag. Superskönt att stretcha ut hela kroppen men lite för lugnt pass för min del men kan vara skönt att köra lite då och då. Idag körde jag zumba ihop med Julia på city, jag älskar passet som körs på Atlantis så detta var ingen höjdare men vi blev svettiga och trötta ändå! 

Imorgon är det redan torsdag, mina planer för denna helg är att vi blir ett gäng från jobbet som ska ut och äta på fredagkväll. Och på söndag ska jag fota min jobbarkompis till hans hemsida! Så himla kul att börja fota fler människor än mina vänner haha. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0