Första advent!

Äntligen har julsaker fått komma upp i lägenheten! Jag älskar jultiden så himla mycket och går mest runt och myser hela december haha. Idag har vi tagit upp julstjärnor, några tomtar, röda ljus och adventsljusstaken, gardiner och annat pyssel får dyka upp med tiden. Annars har vi varit hemma hos pappa idag, vi handlade på Maxi på hemvägen och lagade middag när vi kom hem. Har haft en väldigt lugn helg, i fredags jobbade jag, igår fotade jag Simon en snabbis och åkte på en liten roadtrip till Nässjö med Jasmine. Catchade up lite på ett jättemysigt fik innan vi åkte tillbaka till Jönköping och mötte upp Simon, Gustav, Oliwer och William för att äta middag ihop på La Locanda. Fortsatte sedan kvällen med spel och äppelpaj hemma hos Jasmine och var kvar ett tag in på natten innan jag gick hem.

Imorgon är det skola som gäller igen, förut hade jag faktiskt alltid söndagsångest men det har jag inte haft sedan jag började denna fotoutbildningen, det måste ju vara ett tecken på att man verkligen sysslar med någon man trivs med och vill göra! Så jag är taggad på dessa tre sista veckor i skolan innan julledigheten, sedan går jag tillbaka till mitt jobb och jobbar alla mellandagar mellan jul & nyår men det är en himla massa röda dagar så kommer vara ledig en hel del ändå. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0