Så trött

Uppdateringen tog slut förra helgen precis som min energi. Jag har jobbat hela veckan, även onsdag och igår jobbade jag dessutom över 2 timmar. Ett tag trodde jag nästan att tiden stannat för att veckan gick så himla segt. Jag trivs verkligen på mitt jobb med alla jobbarkompisar men att vara inomhus 9 timmar om dagen på ett lager tog slut på krafterna helt. Jag vill se dagsljus och jag vill fortsätta jobba på min dröm så det kändes som att jag backade livet bakåt när jag helt plötsligt var tillbaka i samma spår som innan. Jag vet kanske inte exakt vad jag vill jobba med i framtiden men jag vet vad jag inte vill göra. Jag vill styra mitt eget liv och min tid, leva varje dag och inte känna att man bara lever på sina helger. Man lever bara en gång och det går att göra exakt vad man vill med sitt liv. Idag jobbade jag iaf sista dagen och jag är så himla trött i både huvudet och kroppen!

Just nu sitter jag i soffan, landade hemma för en stund sedan och funderar på om jag borde sova eller ta mig till gymmet och ta ut mig. Vilket jag skulle må bäst av haha. Senare ikväll ska jag och Dennis iväg på bio!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0