Tisdag

Hela min tisdag har bestått av tvätt haha. Jag har kört 5 maskiner som tog hela dagen, speciellt när man ska behöva kriga med mot en seg torktumlare. Har även haft Bella hos mig så vi var ute på en skön långpromenad i solen och när vi kom hem städade jag hela lägenheten tills mamma kom hit en sväng. När hon åkt så började jag laga mat och det blev så himla gott! Gjorde biffar med fetaost i, kokade sockerärtor och broccoli som jag sedan strödde flingsalt och olja över samt en grönsallad och tzatsiki. Gjorde även pasta till Dennis som inte vill utesluta kolhydrater helt. Nu ska vi fortsätta vårat Gossip Girl marathon, så himla kul att Dennis föll för serien haha. Vi har snart plöjt hela säsong 1 på bara ett par dagar och båda är så inne i serien att man ihelst bara vill ställa in dagarna för att ligga och kolla fler avsnitt.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0